Co powinieneś wiedzieć o TikTok Ads?

Co powinieneś wiedzieć o TikTok Ads

TikTok to aplikacja, która pozwala użytkownikom nagrywać i udostępniać filmy. W rzeczywistości jest to obecnie aplikacja wideo nr 1 na świecie z 500 milionami miesięcznych aktywnych użytkowników. Aplikacja zyskała popularność w ostatnich miesiącach dzięki swojemu przyjaznemu interfejsowi oraz kolekcji filtrów, efektów i specjalnych trybów kamery. Jest to również świetny sposób na budowanie swojej marki osobistej poprzez tworzenie krótkich klipów, które pokazują naszą osobowość i zainteresowania. Ze względu na swoją popularność, wiele firm korzysta z TikTok Ads, aby reklamować swoje usługi lub produkty na tej platformie. Jeśli masz osobistą markę, którą chcesz wykorzystać do celów monetyzacji, oto co powinieneś wiedzieć o TikTok Ads.

Czym są reklamy TikTok?

Reklamy TikTok to treści sponsorowane, które pojawiają się na końcu wideo użytkownika. Reklamy te mogą promować produkt lub usługę, lub mogą zawierać dłuższe wideo z wezwaniem do działania, które zachęca widzów do śledzenia konta marki. Reklamy TikTok są dostępne zarówno na urządzeniach z systemem Android, jak i iOS. Reklamy TikTok są tworzone za pośrednictwem samoobsługowej platformy reklamowej firmy. Użytkownicy mogą wybrać opcje targetowania na podstawie płci, wieku, lokalizacji i zainteresowań. Ponieważ TikTok jest platformą wizualną, reklamodawcy mogą wybrać opcję płacenia za widok lub za kliknięcie.

aplikacja tiktok

Jak działają reklamy TikTok?

Po skonfigurowaniu reklam TikTok, otrzymasz pulpit nawigacyjny z informacjami na temat wydajności Twojej kampanii. Twój dashboard zawiera również informacje o tym, jak poprawić zasięg kampanii. Z tej strony możesz edytować swoją strategię kreatywną, dodawać lub usuwać targetowanie, uruchamiać nowe raporty i zarządzać kampanią. Strategia kreatywna to miejsce, w którym możesz przesłać i zarządzać treścią reklamy. Zalecana długość reklam TikTok to 15 sekund, a do reklam możesz wgrać maksymalnie trzy obrazy.

Kto może tworzyć reklamy TikTok?

Nie musisz być reklamodawcą ani użytkownikiem TikTok, aby tworzyć reklamy. Jedyne co musisz zrobić to założyć konto na samoobsługowej platformie reklamowej TikTok.