Jak stworzyć kampanie reklamowe na facebooku?

kampania facebook ads

Przed utworzeniem kampanii reklamowej na Facebooku, musisz wiedzieć kilka rzeczy. Po pierwsze, należy upewnić się, że Twoja strona ma szansę dotrzeć do możliwie najszerszej grupy odbiorców. Istnieje kilka sposobów, aby kierować kampanię do konkretnych osób. Istnieją dwa podstawowe sposoby, aby wybrać swoje oferty dla kampanii reklamowej Facebook: automatyczne i niestandardowe. Automatyczne oferty są najlepsze dla początkujących lub właściciela firmy, która ma napięty budżet, ponieważ optymalizują swoje wyświetlanie dla najniższych kosztów i najwyższej konwersji. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, aby określić najlepsze oferty dla kampanii Facebook Ads.

Ustawienie harmonogramu reklam na Facebooku

Być może słyszałeś o ustawieniu harmonogramu reklam na Facebooku, ale to nie jest tak proste, jak się wydaje. Głównym powodem ustanowienia harmonogramu reklam na Facebooku jest obniżenie kosztów kliknięcia i zwiększenie wolumenu konwersji. Choć może to brzmieć dość prosto, możesz być zaskoczony, jak trudne może być poprawne ustawienie harmonogramu. Harmonogramy reklam na Facebooku pozwalają na ręczne ustawienie, kiedy reklamy będą działać i może dać Ci wyższy zwrot z inwestycji. Możesz wybrać godziny, w które Twoje reklamy mają być wyświetlane.

Tworzenie reklamy obrazu na Facebooku

Podczas tworzenia kampanii reklamowej na Facebooku powinieneś zainteresować się reklamami w formie zdjęć. Zdjęcie, które wybierzesz, zostanie wyświetlone w formie posta, na Facebooku dlatego musisz upewnić się i wybrać dobry rozmiar dla swojego zdjęcia. Możesz użyć przewodnika po rozmiarach reklam na Facebooku, aby stworzyć reklamę, która spełnia minimalne wymagania. Dobrą zasadą jest użycie obrazu, który przekazuje korzyści z promocji jasno i szybko. Jeśli masz trudności z ustawieniem tego, być może agencja może Ci pomóc. Kampania Facebook Ads dostępna jest np. na Sempai.pl.

Kiedy już wybierzesz rozmiar, będziesz musiał stworzyć podpis i reklamę. Facebook nie ma ścisłych zasad dotyczących tekstu w reklamach, ale możesz użyć odważnej, czystej typografii i frazowania, aby wiadomość była jasna i zwięzła. Możesz nawet umieścić swoje wezwanie do działania w podpisie. Obrazy do reklam na Facebooku powinny mieć maksymalnie 30MB wielkości i być minimum 1080 pikseli szerokości i wysokości.